Velkommen!

Jeg heter Gunn Marit Nisja og er romanforfatter. Velkommen til bloggen min! Følg meg også på facebook.

fredag 10. august 2012

Glede i pocketformat


Jeg og Minna, min "niese"i Egypt, 2007
 Jeg syntes det var moro da "Naken i hijab" kom i pocketformat, men tenkte nok ikke at det gjorde den helt store forskjellen. Derfor var gleden og overraskelsen stor da jeg for en måneds tid siden fikk høre at hele opplaget på 4000 var solgt og at lageret var snustomt.


Det ble litt krisestemning, trykkeriet har hatt ferie og kundene venter, men nå er endelig 3000 nye klare og på vei ut i butikkene, den gode nyheten er nevnt blant annet i Adresseavisa, Vårt Land, Tidens Krav og Romsdals Budstikke i dag.

Er så glad for at mange vil lese, og i går var jeg også klar med ny redigering av "Porselenspiken", som jeg og redaktør skal jobbe oss ferdig med fra 20.aug og utover. Det har gjort godt å jobbe litt med senkede skuldre en stund.

I mellomtiden gleder jeg meg masse til "Speed-date" med bokhandlere i Oslo som jeg skal være med på 27. september. mer info følger!

TK sin sak på nettet kan du lese her:

8 kommentarer:

  1. Svar
    1. Det var hyggelig! Håper du vil føle glede ETTER å ha lest den også ;)

      Slett
  2. Hipp hurra! Klem fra G

    SvarSlett
  3. Så artig at salget går så bra! Gleder meg også til å lese din neste.:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk det er bra å høre! Gleder meg også til å sende den ut på markedet ;)

      Slett
  4. Så utrolig morro! :) Gratulerer så mye!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, og mere moro skal det bli ;)

      Slett