Velkommen!

Jeg heter Gunn Marit Nisja og er romanforfatter. Velkommen til bloggen min! Følg meg også på facebook.

onsdag 11. juli 2012

Som hakka møkk..?

Godt nytt!

Vel, dårlig nytt for en del bokhandlere som forsøker å bestille inn "Naken i hijab" i pocketversjon akkurat nå, den er "Midlertidig utsolgt på lager". Det er ganske fantastisk!

"Det er pocketboka si det", var kommenter fra assisterende forlegger Anette. Dette skal feires med ei real arbeidsøkt på "Porselenspiken", sier jeg.

Heldigvis handles det raskt, og nå trykkes 3000 nye pocketbøker som ganske snart er klare til å reise ut i butikkene for å finne lesere.

"Naken" i pocket selger tydeligvis som hakka møkk. Og da lurer jeg på, hva er egentlig opprinnelsen til uttrykket "som hakka møkk"?


Naken i hijab i pocket kan bestilles HER.

2 kommentarer:

  1. Åh for en fantastisk nyhet! Gratulerer så mye, jeg er så glad på dine vegne! Hakka møkk...hmm, ja si det du, hvor i all verden kommer det fra? Aner ikke!

    SvarSlett
  2. Sv:Så gøy å høre fra forfatteren selv! :) Gratulerer med flott bok ;)

    SvarSlett